Za láhev rumu

Nabízím svůj psací stůl.
Je poměrně velký, 150 x 75 cm, má vysouvací pc pult, 2 uzamykatelné šuplíky, asi bělená březová dýha. Kupovala jsem si ho v IKEA "na chvíli", než seženu něco s patinou, nicméně pár tisíc stran scénářů jsem na něm rozhodně napsala. A není to na něm vůbec vidět!
Takže pokud byste chtěli můj stůl, důležitý není ani ten rum, ale hlavně rychlost vašeho odvozu!!!
Vzhledem k tomu, že nafukuju pracovnu, musím se stolu rychle a bez slz zbavit. Bude mi teď muset stačit stolek poloviční, moje stará katedra. Což mi vyhovuje, takže se nebojte, plakat před Vámi určitě nebudu.
Pro ty, co rádi čísla, myslím, že PC byla mezi 5-6000 Kč.
Pokud byste teda měli zájem, napište mi to do komentáře.
Bydlím hned vedle pole, dráhy a Říčan, přesnou adresu napíšu až do mailu.
 





 
 
 Doplněno: Už je zamluven!
 

6 komentářů:

  1. jé, škoda, že bydlíte od nás taaakkk daleko... přijela bych si pro něj, už jenom kvůli tomu, abych Vás osobně poznala... Moc ráda čtu Váš blog... Tak se mějte hezky :-) Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Ten by byl dobrej i kuchynskej,kdyz ma ty sufliky,jako za starych casu...jsme daleko,skoda.

    OdpovědětVymazat
  3. Lucie, já bych ho brala, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel už je rezervovanej. Kdyby si ho nevyzvedli, je váš!

      Vymazat
  4. Škoda, škoda, my sháníme stůl pro prvňáčka, bydlíme v Kunicích a hned odpoledne bychom ho vyzvedli. :-)
    Je krásný, ať slouží dál !
    Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. My sme dokončili terasu zo starých borovicových palubiek ešte z paneláku, ale u vás je to ešte jednoduchšie a efektnejšie a s tými kamienkami ešte aj dokonalejšie.Krása!

    OdpovědětVymazat