Drhnu

Dnes jsem vytáhla na světlo boží dřevěný veškost, který jsem za pár korun nakoupila během zimy. Vydrhla jsem ho a vysušila na sluníčku. Ještě nevím, kam se přesně bude hodit, ale určitě ho využiju.
Je to jediná činnost, kterou jsem dnes zvládla.

Včera jsem byla (snad už na závěrečném) zákroku u zubního chirurga. Tahal mi jednu osmu a na sedmičku vedle navrtal implantát. Celé to trvalo asi dvacet minut, a kdyby mě šicí jehlou nepíchnul do rtu, tak mě ani nic nebolelo :) Nikdo mi nevěří, že jakmile mi přes hlavu hoděj ten zelenej sterilní ubrus, tak se ve mně rozhostí zvláštní klid a já usínám.
Dnes díra po osmičce trochu bolí, ale hlavně kvůli tomu, že mě přepadla nějaká viróza a bolí mě prostě všechno.
Všimněte si, jak mi krásně kvete šnytlík!
 



 

3 komentáře:

  1. To jsou poklady, s vytrženým zubem jsi měla odpočívat a ne drhnout.....šnytlík je krásnej-i ve váze vydrží dost dlouho,ale nádhernej je ten sumeček kousek pod šnytlíkem ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Akoby tvoj seriál EntenTýky pokračoval:-)
    Si riadne akčná hrdinka a s vkusom!
    Luci, skús ešte protiplesňový a protihmyzový penetrák.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, ten sumeček mi padl taky do oka, ale asi to sumeček nebude :-)
    Ta klec na králíka nebo na holuby je super, už se těším, co do ní přijde ;-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat