Jak vzniká nový projekt

Jestli je moje profese v něčem náročná, pak v tom, že i když se na 247 % věnujete přípravě a psaní nějakého projektu, stále musíte mít v zásobě nějaké další nápady a věnovat se i jim. A snažit se pro ně získat náklonnost nějakého tv producenta, což vůbec není jednoduché. Všude fungují partičky kamarádů a oblíbenců, ale já nikdy do žádné nepatřila.
Pokládám tedy za obrovský zázrak, že se přesto psaním živím a jsem za to neskonale vděčná. Akorát nevím přesně komu.
 
Dnes nám přišel kolektivní dopis od jednoho z herců, který popisuje situaci napříč českými televizemi, a nebylo to příjemné čtení. Když totiž projekt končí, dozvíte se to většinou tichou poštou, max. hromadnou neosobní esemeskou. Žádné vysvětlení, poděkování, podpis ... nic. 
Prostě už vás nepotřebují a nazdar.
 
No.
A protože se navíc strašně krade, takže první, co uděláte, když máte nějaký nápad, je co?
Běžíte s ním k advokátce!
 



3 komentáře:

  1. Chtěla bych být Vaším hafíkem. Přejí krásný den Vám i hafíkům.Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hafíci se mnou píšou. Tichá podpora. Už jsme sehraní. I vám krásný den!

      Vymazat
  2. Lucie, Vaše texty jsou vtipné a čtivé,proto se psaním živíte a nemusíte nikomu děkovat!
    Situace kterou jste popsala jsem zažila ve školství a teď aktuálně zažívám ve zdravotnictví jako pacient.Co já bych dala za podání ruky, oslovení jménem, pár milých slov a vysvětlení...

    OdpovědětVymazat